maanantai 21. joulukuuta 2009

Hyvää syntymäpäivää minulle!

Täytän tänään vuosia, malja sille! Toistaiseksi vanheneminen ei ole aiheuttanut minulle suuria angsteja, elämä on nyt paljon kivempaa ja seesteisempää kuin parikymppisenä. Syntymäpäiväni kunniaksi esittelen loppusyksystä hopeakurssilla tekemäni hopeasavilehdet. Ensimmäinen on onnistunein, ja sitä olen pitänyt kaulassani jo monesti.


Pelakuu. Tämä on minun ikiomani!

Seuraavien lehtien tarina on vähemmän riemullinen. Miehen tyttären piti saada pienempi, krysanteemin lehti joululahjaksi, mutta kun kiillottelin sitä, yksi lehtisakara murtui. Voin toki yrittää vielä myöhemmin paikkailla sitä hopeapastalla, mutta ennen joulua en enää ehdi. Toinen lehti puolestaan käpristyi kuivuessaan, ja minun pitää yrittää varovasti kuumentaa sitä ja oikaista se.


Näistä surullisista lehdista huolimatta toivotan edelleenkin itselleni ihanaa syntymäpäivää ja kaikille muille rattoisaa Tuomaan päivää ja mukavaa joulun odotusta! Mites se menikään: Pyhä Tuomas joulun tuopi... Tänään on myös talvipäivän seisaus, eli huomisesta lähtien päivä alkaa taas pidentyä!

2 kommenttia:

Eleanor Vatsa kirjoitti...

Paljon onnea ja ihanaista syntymäpäivää!

Itse täytän tammikuussa 35. Tuntuu jo keski-ikäiseltä mutta niin vaan kävi että kun ostin glögiä tänään alkosta, kysyttiin papereita. Aika muikeana ne sitten ojensin...

katri kirjoitti...

Ihnana Pelakuu. :) Harmi tuon yhden lehden kohtaloa. :(

Onnea syntymäpäivänäsi! Itse olen ajatellut, että ehkä kun viides kymmenes lähtee käyntiin, voi hieman tuntuakin, kun ei ole millään mittarilla mitattuna muuta kuin tukevasti keski-ikäinen. Siihen tosin meillä on matkaa... Monta vuotta!

Hyvää ja Rauhallista Joulua!